Hypnologian keskustelualue :  Hypnologian keskustelualue The fastest message board... ever.
kannanottoja - sovelluksia - näkökulmia - kysymyksiä - ideoita - oivalluksia - ratkaisuja - mahdollisuuksia 
sokeriaddiktio
Kirjoittaja: mira me ()
Päiväys: lokakuu 05, 2002 08:08

Auttakaa! olen ollut koko elämäni toivoton sokerihiiri ja voisin elää pelkästään hiilihydraateilla. Nuorempana yritin pakottaa itseni luopumaan pakkomielteisestä namien napostelusta ja onnistuin, mutta seurauksena oli anoreksia ja myöhemmin bulimia. Tämä addiktio on ongelma siinäkin mielessä, että olen kilpaurheilija jonka ruokavalio tulisi painottua proteiiniin, välttäen rasvoja ja sokeria. Rasvaa en käytä ja olen normaalivartaloinen, mutta treenaaminen menee usein överiksi senkin takia, että yritän tappaa sokerista saamani kalorit liikunnalla. Olen onnellinen opiskelija ja rakastettu ystävä/perheenjäsen eikä minulla ole juuri muita huolia enää, kuin tämä eli voisiko hypnoosi auttaa siten, että pääsisin tästä sokeririippuvaisuudesta eroon ja kuinka monta kertaa siihen tarvittaisiin ja mitä se maksaisi?

RE: sokeriaddiktio
Kirjoittaja: Olavi ()
Päiväys: lokakuu 06, 2002 10:50