Hypnologian keskustelualue :  Hypnologian keskustelualue The fastest message board... ever.
kannanottoja - sovelluksia - näkökulmia - kysymyksiä - ideoita - oivalluksia - ratkaisuja - mahdollisuuksia 
muistin palautus
Kirjoittaja: bastet_ ()
Päiväys: kesäkuu 09, 2007 06:50

Kadotin laukkuni, jossa oli "koko elämäni", eli kotiavaimet, lompakko
henkkareineen ja puhelin. Kukaan ei ole toimittanut tavaroitani poliisille, eli
laukku on todennäköisesti joko joutunut vääriin käsiin tai edelleen siellä missä
se oli katoamishetkellä. Haluaisinkin tiedustella, onko mahdollista käyttää
hypnoosia apuna, jotta voisin palauttaa mieleeni missä olin ja mitä reittiä
kävelin katoamiajankohtana? Minkähintainen tällainen hypnoosi-istunto olisi?
Poliisi pystyisi jäljittämään kännykkäni olinpaikan, mutta he eivät sitä tee,
koska kyseessä ei ole henkirikos. Muistan ulkonäöltä minulle aiemmin tuntemattoman miehen, jonka seurassa olin laukun katoamisyönä. Muistan myös sen, että olimme jossain puistossa, missä hän yritti todennäköisesti seksuaalirikosta. Minulla on sellainen mielikuva, että laukku katosi kyseisessä paikassa. Asun alueella, jossa on todella paljon puistoja ja viheralueita,joten laukun etsiminen on lähes mahdotonta jos ei ole puiston sijainnista tarkempaa tietoa.

Re: muistin palautus
Kirjoittaja: Prinsessa ()
Päiväys: helmikuu 06, 2010 12:16

Minua askarruttaa eräs asia, mutta en tiedä uskallanko mennä kysymään lähikaupungissani olevalta hypnologian ammattilaiselta tätä asiaa, ainakaan ennen kuin otan selvää nimettömänä ammattilaisten kannasta siihen.

Toivoisin, että täältä löytyisi joku asiantuntija antamaan näkökulmansa ongelmaani. Olen lukenut paljon erilaisia julkaisuja liittyen ihmisten entisiin elämiin eli uudelleen syntymiseen. Haluaisin selvittää, olisiko kenties minulla ollut joku aikaisempi elämä, mutta pelkään hypnoosinalan ihmisten pitävän minua hulluna tällaisen ajatuksen vuoksi.

Uskaltaisinko hakeutua hypnologin puoleen, vai onko tämä täysin turhaa? Tuomitseeko lääketiede ja yleensäkin terveydenhuoltoala uudelleen syntymisen mahdollisuuden täysin, ja suostuuko kukaan pätevä ihminen selvittämään tuollaista asiaa potilaan kanssa?

Kiitän jo etukäteen neuvoistanne smiling smiley

Re: muistin palautus
Kirjoittaja: Olavi Tenni ()
Päiväys: helmikuu 24, 2010 03:37

Prinsessa kirjoitti:
-------------------------------------------------------
> Minua askarruttaa eräs asia, mutta en tiedä
> uskallanko mennä kysymään lähikaupungissani
> olevalta hypnologian ammattilaiselta tätä asiaa,
> ainakaan ennen kuin otan selvää nimettömänä
> ammattilaisten kannasta siihen.
>
> Toivoisin, että täältä löytyisi joku
> asiantuntija antamaan näkökulmansa ongelmaani.
> Olen lukenut paljon erilaisia julkaisuja liittyen
> ihmisten entisiin elämiin eli uudelleen
> syntymiseen. Haluaisin selvittää, olisiko
> kenties minulla ollut joku aikaisempi elämä,
> mutta pelkään hypnoosinalan ihmisten pitävän
> minua hulluna tällaisen ajatuksen vuoksi.
>
> Uskaltaisinko hakeutua hypnologin puoleen, vai
> onko tämä täysin turhaa? Tuomitseeko
> lääketiede ja yleensäkin terveydenhuoltoala
> uudelleen syntymisen mahdollisuuden täysin, ja
> suostuuko kukaan pätevä ihminen selvittämään
> tuollaista asiaa potilaan kanssa?
>
> Kiitän jo etukäteen neuvoistanne smiling smiley

Pohtimastasi aiheesta ei tiedetä olevan oikeaksi todistettua näyttöä tai tieteellisesti vahvistettua näyttöä. Esitetyille todisteille on löytynyt aina luonnollinen selitys. Esimerkiksi kun henkilö on hypnoositilassa puhunut erikoista vierasta kieltä niin on osoittautunut ulkomaalainen tuon kielen omaava olleen lapsenhoitajana henkilön lapsuudessa.
Mielikuvituksella on siivet!
terveisin Olavi Tenni

Nimesi: 
Sähköpostisi: 
Aiheet: 
Tämä on valvottu foorumi. Viestisi on piilotettu kunnes moderaattori tai järjestelmävalvoja on hyväksynyt sen.
This forum powered by Phorum.