Mira. Tarinasi on suoraan kun omasta elämästäni. Itse olen käynyt lääkärissä asian vuoksi, lääkäri antoi kokeiltavaksi lääkkeitä, jotka supistavat verisuonia, jottei punastuminen, eli verenkiero kasvojen alueella olisi niin voimakasta, ja näin vähentäisi punastumista, toimii kuulemma jossain tapauksissa, minun tapauksessani ei valitettavasti näin käynyt. On olemassa myös tähystysleikkauksella tehtävä toimenpide, hermoleikkaus missä katkaistaan hermo joka punastumisreaktion aiheutta, mutta se maksaa aivan älyttömästi, eikä ainakaan tavallisella opiskelijalla ole siihen varaa, jos kellään muullakaan, jos ei satu lotossa voittamaan. Olisi joskus kiva puhua asiasta
jonkun sellaisen kanssa joka todella tietää millaista se on kun joutuu välttelemään
ihan tavallisia, joka päiväisiä kanssakäymisiä toisten ihmisten kanssa. Omille läheisille ja kavereille niistä ei uskalla puhua, koska pelkää etteivät ne ymmärrä, ja tuskin kukaan sellainen kuka ei itse kärsi tästä ongelmasta, sitä ymmärtää kuinka kiusallista se on kun se vaan tapahtuu eikä sille mitään voi.Olisin kiitollinen jos joku joka kärsii tästä samasta vaivasta, voisi vaikka mailata minulle.
qertyz@luukku.com