Hypnologian keskustelualue :  Hypnologian keskustelualue The fastest message board... ever.
kannanottoja - sovelluksia - näkökulmia - kysymyksiä - ideoita - oivalluksia - ratkaisuja - mahdollisuuksia 
Pakkoliikkeet
Kirjoittaja: Susa ()
Päiväys: helmikuu 28, 2006 05:10

Moi, onkohan kukaan koskaan kuullutkaan saati kärsinyt samoista oireista kuin minä?
Olen kärsinyt erilaisista pakkoliikkeistä ja hermostuneisuudesta jo monta vuotta. Äskettäin uskaltauduin lääkärille joka määräsi pienen määrän rauhoittavaa lääkettä sekä beetasalpaajia jännitykseen. Hermot on ehkä hiukan vähemmän kireällä kuin ennen, mutta pakkoliikkeet pysyvät.
Olisiko kellään ideaa siitä, mikä voisi auttaa. Lihaksissa (varsinkin niska-hartiaseutu, olkapäät, kyljet, lonkka) tuntuu jatkuva epämiellyttävä paineen tunne joka aiheuttaa nykimisen ko. alueilla.
Fysioterapiaa on kokeiltu ja harrastan säännöllisesti urheilua sekä venyttelyä. Ei auta. Voisiko olla jokin hermostollinen vika?

-väsynyt-

Re: Pakkoliikkeet
Kirjoittaja: kimmo ()
Päiväys: lokakuu 12, 2009 06:13

joo, miulla sama ongelma, paitsi etten oo uskaltanu mennä lääkärii, oon kyl ajatellu...
mut rummutus auttaa, siis vaikka sellanen pöytäpaukutus auttaa, rummuttaa sormilla pöytää, ainaki mun kohalla, wikipediasta luin et se on aivoissa joku vika, mä en tiiä sit et voiko se johtua stressistä, ku mulla oli viime vuonna peruskoulun vika luokka ni stressasin ihan hirveesti, ja sinä aikana mun pakkoliikkeisyys lisäänty, ja se on ny jatkunu ihan tähän päivään asti...

Nimesi: 
Sähköpostisi: 
Aiheet: 
Tämä on valvottu foorumi. Viestisi on piilotettu kunnes moderaattori tai järjestelmävalvoja on hyväksynyt sen.
This forum powered by Phorum.