Hypnologian keskustelualue :  Hypnologian keskustelualue The fastest message board... ever.
kannanottoja - sovelluksia - näkökulmia - kysymyksiä - ideoita - oivalluksia - ratkaisuja - mahdollisuuksia 
punastuminen
Kirjoittaja: japsu ()
Päiväys: marraskuu 12, 2003 07:24

hei, olen 18v poika/mies ja olen kärsinyt punastumisesta niin pitkään kun muistan. punastun ihan sillon tällön helpoiten urheillessa tai ihmisten kanssa, mutta en ole ujo, enkä tiedosta mitään syytä. eikä minulla ole mitään esiintymiskammoa. on vaan noloa punastua ja siksi punastun. olisiko hypnoosista tai jostain apua? onko lääkäreissä eroja? suosituksia? kiitos vastauksista

RE: punastuminen
Kirjoittaja: rosa ()
Päiväys: marraskuu 13, 2003 02:58

Kannattaa mennä nimenomaan lääkärille punastumisesi vuoksi. Fysiologisiin ominaisuuksiin pelkästään hypnoosilla ei voi vaikuttaa, mutta yhdistetty betasalpaajalääkitys ja hypnoositerapian tapainen asian käsittely voi olla ratkaisu.Keskustelupalstan vasemmalla laidalla on linkki \'linkkejä\' - sieltä löydät linkin \'Tieteellinen Hypnoosi\'. Heidän sivuiltaan löydät hypnoosia hallitsevien lääkäreiden yhteystietoja.

RE: RE: punastuminen
Kirjoittaja: Leo Salmela ()
Päiväys: marraskuu 13, 2003 03:43

Soo, soo, rosa.Silloin kun fysiologiset reaktiot aiheutuvat psyykkisistä syistä, näihin nimenomaan voidaan hypnoosilla vaikuttaa.Lääkkeillä voidan hoitaa oireita kun taas hypnoosilla voidaan hoitaa oireiden syitä.

Päiväys: marraskuu 13, 2003 05:26

onko suosituksia hyvistä hypnoosilääkäreistä tai miksi niitä kutsutaankaan? onko niissä eroja?

Kirjoittaja: hei ()
Päiväys: marraskuu 14, 2003 08:20

hei !Tuosta lääkäriin menosta, oli asiakas joka oli ollut punastumisen vuoksi hermo leikkauksessa, josta ei hyötyä yhtään, lisä oireita vaan ilmeni.Hypnoosin ansiosta punastelu saatiin hallintaan yllättävän nopeasti, ja asiakas oli enemmän kuin tyytyväinen.On ollut paljon asiakkaita ko. vaivan vuoksi ja hoidettu erittäin hyvin tuloksin. mm. regressiolla ym. joita lääkärit ei oikein hyväksy hoitomuotoina.Asioilla on aina monta puolta.Iloisin terveisinLiiton mies treelta

hei
Päiväys: marraskuu 15, 2003 11:59

hei herra hej..voisitko kertoa lisää näistä hypnoosi ym. hoitomuodoista. voiko niistä olla haittaa, minkä hintasia, mitä niissä tehään ym. voit vastata myös sähköpostiini suoraan jos haluat.kiitos

H/E Jane iredale: apu punastumiseen
Kirjoittaja: lare ()
Päiväys: heinäkuu 18, 2007 06:00

Hei

Minulla on ollut aivan samoja kiusallisia sosiaalisia tilanteita punastumisesta johtuen kuin niin monilla muilla, jotka täällä ovat kirjoitelleet. Ostin joku aika sitten miehille tarkoitettua h/e (jane iredale) meikkipuuteria (?) ja toimii lähes täydellisesti. Peittää nätisti eikä sitä huomaa, eli on luonnollinen (löytyy viisi eri sävyä). Levitys käy alle puolessa minuutissa. Tuote on melko kallis: n. 70e ja tämän lisäksi ostin vielä sudin joka maksoi 50e. Tuote on kuitenkin erittäin riittoisa, kestää hyvin n. vuoden ajan. Ja kyllä ainakin itse olin ilomielin valmis maksamaan...
Voin taata että on apua! Kannattaa katsoa www.estelina.fi

Re: punastuminen
Kirjoittaja: Mä vaan :)) ()
Päiväys: lokakuu 06, 2010 09:16

Mullakin on ollu jo pitkään noita punastumisoireita ja oon jo pitkään harkinnu tota hypnoosia. Ois hyvä jos löytys täältä keski-Suomesta joku hyvä hypnotisoija. Onko kellään vinkkejä?? ja onko teillä kokemuksia hypnoosista? Auttoko? =)

Kirjoittaja: Olavi Tenni ()
Päiväys: lokakuu 07, 2010 09:58

Mä vaan smiling smiley) kirjoitti:
-------------------------------------------------------
> Mullakin on ollu jo pitkään noita
> punastumisoireita ja oon jo pitkään harkinnu
> tota hypnoosia. Ois hyvä jos löytys täältä
> keski-Suomesta joku hyvä hypnotisoija. Onko
> kellään vinkkejä?? ja onko teillä kokemuksia
> hypnoosista? Auttoko? =)

Hyvä Mä, katso katso tämän sivuston suggestoterapeuttiluettelosta paikkakunnaltasi tai läheisyydessä olevia suggestoterapeutteja ja keskustele heidän kanssaan hypnoosin soveltuvuudesta tilanteeseesi.

Kirjoittaja: markku halme ()
Päiväys: joulukuu 05, 2012 09:36

Hei

Hypnoosista saa apua hyvin moniin haastaviin tilanteisiin ja se on nopea ja turvallinen tapa vaikuttaa ihmisen mieleen. Katso sivuni www.mentalcoaching.fi Markku Halme, siellä on käsitelty hypnoosi-ilmiötä varsin laajasti.

Markku Halme

Nimesi: 
Sähköpostisi: 
Aiheet: 
Tämä on valvottu foorumi. Viestisi on piilotettu kunnes moderaattori tai järjestelmävalvoja on hyväksynyt sen.
This forum powered by Phorum.