Olen 1990 syntynyt poika ja kärsin liikahikoilusta ja punastelusta, hikoilusta olen kärsinyt jo lapsesta asti ja siihen olen hoidon löytänyt, joka on erittäin halpa ja se myös toimii, omalla kohdalla jouduin hoidon jälkeen jopa käyttämään välillä kosteusrasvaa kun kädet kuivuivat.
Punastelusta olen kärsinyt n. 8 vuotta eikä loppua näy. Olen kokeillut hypnoosia, mieliala ja jännitys oireisiin tarkoitettua lääkkeitä, olen käynyt juttelemassa ammattiauttajan kanssa, mutta tuloksetta. Sitten kokeilin meikkivoidetta, josta sain itse varmuutta, kun ajattelin, että nyt se punastuminen ei näy, no se auttoi tietenkin vähän ja käytän sitä vieläkin joissain tilanteissa, mutta edelleen tämä punastuminen vaivaa joka päivä ja rajoittaa elämää.
En ole ikinä tavannut ketään, muutakuin netissä, joka kärsisi tästä punastumisesta ja olisin halukas järjestämään jonkinlaisen tapahtuman jossain, vain meidän tästä asiasta kärsivien kanssa. (vaikka hämärä valoisessa huoneessa). Koska tämä on vakava asia ja olen lukenut, että jotkut ajattelevat jopa itsemurhaa tämän asian takia, joka on aivan kauheaa.
Olen ihan varma, että tämänlainen tapahtuma auttaisi minua tämän asian kanssa ja varmasti jopa sinuakin. Osallistuminen olisi siis ihan ilmaista ja näitä voisi järjestää jopa useampia. Pääasiassa siis juttelisimme punastelusta.
Tein ihan tätä varten sähköposti osoitteen johon voi laittaa sähköpostia jos kiinnostaisi tälläinen kokoontuminen ja muutenkin voi lisätä msn:iin, vain puhuakseen siitä punastelusta, autan mielelläni.
sosiaalisentilanteenpelko@hotmail.fi
TEHDÄÄN TÄLLE ASIALLE YHDESSÄ JOTAIN!
terveisin. Jussi
25.11.2010