että aina kun pitäisi mennä nukkumaan ja yleensä en syö iltapalaa (kun ei ole nälkä) ja kun pitäis herää klo: 7:mältä kouluun nii on joko yön aikana herännyt (aika harvoin,mutta näinkin on käynnyt) että tarttis päästä wc:hen oksentamaan ... kun se tulee kun on tullakseen vaikka en halua tai ajattele että "kohta se tule,kohta se tulee!"...ni on sairaan paha olo eikä auta muu kuin mennä.. .Nii sitä mä vaa et ja ku pitää mennä viel kouluun (tässä kohti sanon et mull on ollut tätä jo jonku aikaa mut ei kumminkaa sillei..hirveen usein mut silti oon huolissani ja haluan että multa loppuisi tämä ylenpalttinen oksentelu ja viel aamulla!/yöllä harvoin ,sitä kun ei saa alas aamuisin mitään ruokaa jne..) ja olen jutellut terveydenhoitajalle (joka on koulussa mutta hän luulee että on kyse oksennus taudista yms.. mutta ei se ole kun minulla oli ala-asteelakin tätä samaa aamu syömättömyyttä siis ku ei saa alas just mtn ku on sairaan paha olo tai se ei mikää pysy sisällä..) ja läheisien kanssa jutellut , mutta haluaisin joitain neuvoja siihen että
täs menee voimat! joten voisiko joku joka olisi niin ystävällinen ja neuvoisi et mitä vois tehdä.!?!?.. ;( ja viel 1 kysymys minulla on migreeni voiko se vaikuttaa?.. tai jopa aiheuttaa tuon melkei joka aamuisen ruokahaluttomuuden ja pahan olon,mutta ei ole sillein migreenin oireita ..(tiedän kokemuksesta että miten se vaikuttaa se migreeni eikä aamulla ole pyörryttänyt & silleen.. mutta en tiedä..

HALAUS!
niin silti pelko vaivaa yhä. VAikka tiedän että se on täysin luonnollista ja normaalia, eikä se tapa niin silti sitä vain pelkää. IHan uskomatonta että vaikka asian tiedostaa täysin ei se auta yhtään. ITse en tästä asiasta ole kenellekkään puhunut. Ikinä. Nyt päätin avautua sillä olen päättänyt tehdä viimein asialle jotain. EN jaksa enää jokapäiväistä pelkäämistä.
)
Äiti ja isä nyt ei tietenkään ymmärrä tästä mitään, ne aina vaan huutaa että ''Ei sun tarvii sinne huoneeseen lukittua! Se on tarttunu suhun jo, jos on!'' ja aina kaikkea muutakin
Tälläkin hetkellä, mä oikeasti KÄRSIN täsTÄ. Koulussakaan ei voi olla normaalisti, kun jos tiedän, että jollakin on ollut se tauti, yritän aina olla melkein hengittämättä! MÄ ODOTAN KESÄÄ, SITÄ TUNNETTA,ETTÄ EI TARVITSISI KOKOAJAN HUOLEHTIA TULEVASTA, VAAN VOISI PITÄÄ HAUSKAA KAVEREIDEN KANSSA. Mitä mäkin nyt oon lukenu näitä, vanhempienkin ihmisten kirjoituksia, niin heilläkin on voinut olla se jo ihan lapsesta asti! Eli kestääkö tää mullakin koko elämän...Mä en kestä...Kuolisinkin mieluummin.
Mä haluasin elää lapsuuteni turvallisin mielin, ja pitää hauskaa... :'''( Auttakaa mua. En mä nyt mihkään terapiaan pääse tai semmoisiin ennenku oon täysikäänen! Kun ei siis vanhemmat ymmärrä..ne vaan huutaa... EI SE SUA TAPA. EI SITÄ TARVII PELÄTÄ. NO KYLLÄ PITÄÄ OLLA LAPSELLINEN KUN TOMMOSTA PELKÄÄ. Joka ikinen kevät.