Hypnologian keskustelualue :  Hypnologian keskustelualue The fastest message board... ever.
kannanottoja - sovelluksia - näkökulmia - kysymyksiä - ideoita - oivalluksia - ratkaisuja - mahdollisuuksia 
pienet rinnat
Kirjoittaja: sad ()
Päiväys: joulukuu 11, 2002 10:54

mua masentaa kun on pini kuppikoko, ja en tiedä kasvaako se siitä enään.. no kuka sitä tietää. mutta miten kauan rinnat vielä kasvaa yleensä ottaen, sen jälkeen kun kuukautiset on alkanut. tai mihin ikävuoteen asti? Minulla oli syömishäiriöitä jonkun aikaa sitten ja ne tulee ja menee, oksentelen silloin tällöin. mutta olen nyt normaali painoinen. syömishäiriöt alkoi noin 5 vuotta sitten.nyt en ole oksentanut taas vähään aikaan, mutta pelkään että se tulee taas. pliis auta joku jos pystyt, vastaamaan kysymyksiin??

terv. das

RE: pienet rinnat
Kirjoittaja: apuri ()
Päiväys: joulukuu 13, 2002 02:03

Minkahän ikäinen olet? Rintojen koolla ei ole kovinkaan suurta merkitystä miehille mikäli sitä tarkoitat. Enemmän vaikuttaa se, oletko kroppasi kanssa hyvissä väleissä. Mielikuva siitä miltä tulisi näyttää ei ole ollenkaan sama mitä oikeasti olet ja sepä onkin pääasia. Tärkeää olisi nyt että söisit terveellisesti ja pitäisit itsestäsi oikein hyvää huolta jotta fysiikkasi pääsisi parhaiten edukseen. Se jo parantaa itsetuntoa ja auttaa ihmissuhteissa.

Kirjoittaja: auttaako ()
Päiväys: joulukuu 13, 2002 03:11

Terve Das!

Jos kysyit myös auttaako hypnoositerapia mainitsemiisi aiheisiin, niin....

Syömishäiriöt
Syömishäiriöissä hypnoositerapialla voi saada hyviä tuloksia ja joissain tapauksissa jopa nopeasti. Ihmelääke se ei kuitenkaan ole tähänkään aiheeseen. Koska mainitsit, että oksentelu on vain ajoittaista, viittaa se siihen, että tapa on muutenkin pikkuhiljaa jäämässä pois.

Kuppikoko
Kuppikokoon hypnoositerapialla ei tietenkään voi vaikuttaa. Aiempi vastaaja toi jo hyviä näkökulmia tilanteeseen ja jos tähän pitäisi keksiä 'vanha italialainen sananlasku', kuuluisi se varmaan:'Pieni kuppi espressoa on houkuttelevampi ja herkullisempi kuin kolpakollinen kahvia'näin älykkäästi

- terkkusin ~ presso

Kirjoittaja: ikuisestiko pyöreä? ()
Päiväys: joulukuu 14, 2002 03:19

Moikka Das!

Itse kuulun tuohon rintavaan kastiin, ja täytyy kyllä todeta, että olen joutunut siitä kärsimään. Aikaisemmin painoin 49kg, pituutta minulla on n. 160 cm. Sitten 'lihoin' 55 kiloiseksi ja olen saanut kuulla aina muilta kuinka olen pieni ja pyöreä! Sitten vielä ihmetellään, miksi syömishäiriöitä on! Rinnat ärsyttävät itseäni sillätavalla, että juuri tämä rintavuus kai saa jotkut 'ystäväni' sanomaan minua pyöreäksi. Miehet taas joskus häpeämättä tuijottavat, joskus kommentoivatkin tyyliin 'onpas tytöllä isot tissit'. Se on nöyryyttävää. Aivan kuin mitä suuremmat rinnat, sitä pienemmät aivot... Joskus koen olevani kömpelö rintojeni vuoksi. Olen alkanut käyttää rintaliivejä, jotka pienentävät rintoja yhden kuppikoon verran! Mainio keksintö! Mitäpä jos kokeilisit vastaavasti suurentavia ja hei oikeesti, nauti Sisko siitä ettet ole kömpelö. Mielestäni rintavuus ei todellisuudessa ole mikään hieno ja kadehdittava asia.

Re: pienet rinnat
Kirjoittaja: fruse ()
Päiväys: maaliskuu 17, 2009 10:27

itseäkin masentaa pienet rinnat. jo 17-vuotias ja iha lauta ;s
alkaa masentaa kun kavereilla sellaiset isot mutta itsellä ei mtn.. ;f

Kirjoittaja: anne ()
Päiväys: marraskuu 04, 2009 05:23

Mulla on pienet rinnat AA-Kuppi en käytä rintaliivejä vaan piukkaa T-paitaa useinmiten valkoista jotta mun nännit ja nännipiha tulee hyvin esiin ja tyrkylle. siitä mieheni tykkää ja muutkin. Olen huomannut kivaa olla katseltava.

Kirjoittaja: lopo hessu ()
Päiväys: helmikuu 18, 2010 12:01

anne kirjoitti:
-------------------------------------------------------
> Mulla on pienet rinnat AA-Kuppi en käytä
> rintaliivejä vaan piukkaa T-paitaa useinmiten
> valkoista jotta mun nännit ja nännipiha tulee
> hyvin esiin ja tyrkylle. siitä mieheni tykkää
> ja muutkin. Olen huomannut kivaa olla katseltava.

Niinpä, itsekin ihastunut tyttöön jolla aika pienet, ei mitään väliä.. Muuten kropaltaan aika solakka jne. en tykkäisi hänestä yhtään sen enempää vaikka olisi parikin kk:a isommat..

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi 02/18/2010 09:01.

Kirjoittaja: rasittavaa ()
Päiväys: maaliskuu 15, 2010 06:07

mulla ei oo rintoja ollenkaan oon saanu kuulla siitä paljon ... oon 13v., kuinka vanhana yleensä alkaa kasvaa ?

Nimesi: 
Sähköpostisi: 
Aiheet: 
Tämä on valvottu foorumi. Viestisi on piilotettu kunnes moderaattori tai järjestelmävalvoja on hyväksynyt sen.
This forum powered by Phorum.